lørdag den 29. september 2012

topshop edit


Jeg synes, at det er en rigtig flot lille modeserie, som Topshop har skudt til deres efterårskollektioner. Det er nemlig rigtig efterårsagtigt... Stilen appellerer til mig, selvom jeg ikke helt forstår de bare ben. Jeg fryser bare ved synet af dem... Anyways. Pæn pænt. Modellerne Antonia Wesseloh og Caterina Ravaglia er perfekt castet. Så pæne.

Vi får besøg af svigerforældrene lige om lidt, så ikke mere webs til mig nu. Ikke de næste mange timer i hvert fald. Hav en god lørdag. 




2 kommentarer:

  1. Ej hvor fint! Er vild med looket på det øverste billede med blondenederdelen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også godt lide kombinationen af det maskuline og det feminine i netop det look. Og så er grunge-stilen meget cool.

      Slet