søndag den 28. oktober 2012

Dries Van Noten sko



Hvis jeg kunne, så købte jeg mig et par Dries Van Noten sko hver sæson. De er altid noget helt specielt og vildt flotte. Denne sæson skuffer ikke. Jeg er vild med dem alle sammen (der er flere end vist ovenfor), så det ville være svært at vælge kun ét par. 
Jeg er stor fan af Dries Van Noten. Jeg synes, at mærket altid har noget nyt og originalt at tilføje til en ellers genkendelig stil. Jeg er altid henrykt over silhouetterne og materialerne, og så er det på en gang minimalistisk og fyldt med farverige prints. Jeg kan også lide, at tøjet er enormt elegant og fint samtidig med at det er enormt afslappet og ser ud til at være rart at have på. Det er en svær balance.

Derudover er jeg som sagt altid vild med Dries Van Notens sko. Se dem lige. Mmmm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar