torsdag den 28. april 2016

Tema: Mode og Cykler


I de senere år virker det til, at en masse andre lande og storbyer har taget cyklen til sig i højere grad end tidligere, efter vi i Danmark altid har cyklet med stor selvfølgelighed. Jeg er ikke den store cykelpige, dog. Jeg hader at cykle op ad bakke, og der er ikke andet end bakker her i Aarhus, så jeg fortsætter at gå og så tage bussen, hvis jeg skal langt eller har travlt. Jeg går gerne allesteder hen, men større er Aarhus heller ikke. I København ville jeg cykle hver dag, men jeg kunne nu også godt lide at gå, da jeg boede der. 
I dette indlæg hylder jeg dog cyklen. Jeg har fundet 25 modebilleder med cykler og modeller fra diverse modeblade. Hvilket billede kan I bedst lide.. og hvilken cykel synes I er smartest? 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar