fredag den 29. april 2016

Caroline Brasch-Nielsen i Vogue Deutsch


Den danske topmodel Caroline Brasch-Nielsen har i denne måned en modeserie i tysk Vogue... eller modeserie er måske det forkerte ord at bruge, for der er flere smykker end der er mode i serien. 
Det er en serie billeder skudt i et studio med enkel klassisk styling. 

Jeg er aldrig rigtig inspireret af Vogue's smykkeserier uanset Vogue edition, da de dyre ædelstene og metaller er så langt fra mit liv, at jeg ikke rigtig kan forholde mig til dem. Er smykker fra Cartier, Bvlgari, Van Cleef & Arpels, Piaget, Chopard, Graff, Harry Winston, Tiffany eller hvad de dyre juvellerer nu hedder, overhovedet pæne? Eller er det "bare" fancy bling for the 1%? 
Jeg går sjældent selv med smykker, og jeg drømmer ikke om diamanter og ædelstene rundt om min hals eller håndled let alone mine fingre. Selvfølgelig kan en smykkeserie være smuk alligevel, og det er de også tit, men jeg er ret upåvirket af dem personligt. Ingen af smykkerne i denne serie falder i min smag, men Caroline bærer dem pænt.  

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET







Ingen kommentarer:

Send en kommentar