torsdag den 2. april 2015

Flade festsko


Jeg har altid elsket den flade festsko, fordi... flade sko er gode at danse i. Derudover kan jeg godt lide fine sko, så jeg bliver glad, når der bliver gjort lidt ud af den flade sko i stedet for, at det kun er høje hæle, der har diva attittude.

Jeg elskede et par flade sko fra Urban Outfitters, som jeg virkelig sled i stykker. De mindede en lille smule om disse Jimmy Choos herover, men var i ruskind og betydelig billigere. Jeg har dog ledt efter nogle lignede i flere år, men indtil videre uden held.
Jeg har håb for denne og kommende sæson, fordi de store modehuse har taget de flade fine sko til sig og fordi blade og aviser er begyndt at skrive om dekorative, feminine, men flade sko.
Der er dog ikke så meget i high street-butikkerne endnu, og jeg har ikke råd til ovenstående Jimmy Choo til godt 4000 kroner (fundet på net-a-porter.com).


På Zalando kan man lige nu finde ovenstående, men de er jo ikke engang superbillige. Heldigvis er mine Zalando-favoritter faktisk de billigste i webbutikken lige nu. Se nedenunder.


Jeg er dog stadig lidt mere på nogen med snørrebånd. 

Hvem laver fx først en Balenciaga ss15-kopi? So pretty - se bare disse to versioner:



Det er måske ikke den mest praktiske farve. De må gerne komme i lidt mørkere farver, så jeg ikke smadrer deres pænhed første gang, jeg har dem på!

^I den dyre ende finder vi også disse Miu Miu babies til 4400 kroner.

^Her er det Carven.. Jeg er mere til spidse snuder, men thumps up til flade sko. FTW!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar