tirsdag den 6. maj 2014

MET Costume Insititute Gala 2014: Red Carpet part III


Nu tager vi tredje del af kjoler og looks fra MET Gala 2014. Denne gang tager vi nogle af de mere specielle looks; korte kjoler; bukser og bare lidt blandet. 
Øverst har vi Lupita Nyong'o, som var en af de dem, der tog en chance. Kjolen (eller fiskenettet?) er fra Prada, og måske er looket ikke alles kop te, men jeg synes, at hun ser fantastisk ud. Denne grønne farver popper på hende, og hun stråler. Især når hun så også smiler som her. Pandebåndet havde jeg nok droppet, hvis jeg var hende.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

^Erykah Badu i Givenchy. Kan man blive mere cool?

^Lena Dunham i Giambatista Valli. En af de bedre looks, jeg har set Lena Dunham i. Jeg synes faktisk kjolen er rigtig god til hende. Skoene er også fine. Jeg er ikke så vild med håret, men hun ser glad ud. Det giver også bonuspoints. I forhold til at vælge en kort kjole til MET i år, hvor temaet  med fokus på Charles James var så old school glamourøst, så skal man også vælge en kort kjole med drama. Det synes jeg sådan set, at Lena har gjort.

^Chloé Sevigny i Kenzo. Hun ser som sædvanlig cool ud, og jeg ville sådan set være skuffet, hvis ikke hun havde valgt et lidt utraditionelt look. 

^Rosamund Pike klædt fra top til tå i Louis Vuitton aw14. Hun er måske ikke så top glamourøs som nogen af de andre, men hun ser super cool ud. Looket klæder hende fantastisk. 

^Gugu Mbatha Raw er en engelsk skuespillerinde, kan jeg læse på Wiki, men jeg kender hende ikke. Hun er i Lanvin, og hun er meget køn. 

^Skuespiller Brie Larson i Prada. Rimelig funky. I like it.

^Skuespiller og fashion darling Imogen Poots i Proenza Schouler. Pretty girl. 

^Janelle Monae i Tadashi Shoji. Hun er tro mod sin stil, men fyrer alligevel ekstra op for dramaet med en rimelig awesome kappe.

^Nymphomania-stjernen Stacy Martin i Miu Miu.

^Michelle Williams i Louis Vuitton. Lidt for casuael et look til en sådan fin fest som MET gallaet. 

^Solange Knowles i Phillip Lim. Jeg forstår ikke hårets, og måske er fittet ikke helt godt, men jeg kan lide farven på hende og skoene.

^Kristen Wiig i Balenciaga. På grund af den sort farve er det svært at se bukserne, men det ligner et meget cool look. Jeg er vild med skoene, og Kristen har virkelig gode ben. Pæn hår til hende også.

^Marion Cotillard i Dior Haute Couture. Den er super cool, og jeg er helt vild med skoene. 

^Riley Keough i Louis Vuitton. Hun ser cool ud. Jeg tror nok, at hun er model og barnebarn til Elvis? 

^Elizabeth Olson i Miu Miu. Måske skulle den have været længere, kjolen. Men jeg kan godt lide skoene; de er søde. På ene side ligner kjolen lidt noget, som en skøjtedanser har på, men på den anden side er den meget sød. 

^Sofia Coppola bar selvfølgelig en kjole fra Marc Jacobs, der er hendes nære ven gennem mange år. 

^Alexa Chung i Nina Ricci. Jeg beundrer stadigvæk Alexa Chung meget for hendes stil. Jeg synes, at hun har evnen til at få ALT til at se cool ud. Jeg er vild med hendes look, men jeg tror virkelig, at det ikke ville virke lige så godt på nogen andre end hende.

^Giovanna Battaglia i Dolce & Gabbana

^Amber Valletta i Saint Laurent

^Aftenens vært er son altid Anna Wintour, og som næsten altid i Chanel

^Monica Bellucci i Dolce & Gabbbana. Sejt.

^Stephanie Seymour er 45 år. Det skulle man ikke tro, når man ser kjole og kropsholdning.

^Nicole Ritchie med lilla hår i kjole fra Donna Karan.

^Den britiske skuespillerinde Ruth Wilson i Erdem sammen med designeren

^Zoe Kravitz i Topshop. Jep, Topshop laver åbenbart også Red Carpet looks. Jeg kan godt lide kjolen til hende.

^Ivanka Trump i Oscar De La Renta

^Vera Wang i.. ja, Vera Wang.

^Donnatella Versace

^Victoria Beckham i Victoria Beckham (der poserer fuldstændig ens på alle billeder - lidt skærmmende).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar