tirsdag den 6. maj 2014

MET Costume Insititute Gala 2014: Red Carpet part IV


Så skal vi have sidste del af min meget omfattende dækning af kjolerne til MET Gala 2014. Nu tager vi modellerne. Vi lægger ud med Gisele Bündschen, der var der sammen med sin mand, American Football-stjernen Tom Brady. Her viser hun glad sin kjole fra Balenciaga.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

^Den kinesiske model Liu Wen i en tyrkis drøm af en kjole fra Zac Posen. Den er total for meget, men farvn er jeg vild med.

^Skuespiller, model og it-girl Suki Waterhouse i Burberry. Jeg aner stadig ikke, hvorfor hun pludselig er alle steder, men her ser hun dælme godt ud. God styling.

^Swimsuit-model Chrissy Teigen i Ralph Lauren. Jeg har personligt ikke set hende pænere.

^Arizona Muse i Ralph & Russo Couture. Meget smuk til hende. Man føler sig hensat til en Grace Kelly-film eller lignende fra 1950'erne.

^Lily Donaldson i noget, jeg tror er fra Burberry

^Christy Turlington i Calvin Klein Collection. So so pretty.

^Joan Smalls i Vera Wang. Jeg ved ikke, hvad stylisten her tænkte på, for den lilla læbestift er det eneste, man husker, og det er ikke nogen speciel pæn farve - heller ikke på en af verdens smukkeste topmodeller!

^Modellen Lily Aldridge fik en af de gode kjoler fra Michael Kors, synes jeg. Hun ser nydelig ud i denne metallic sag.

^Model og skuespillerinde Dree Hemingway i Proenza Schouler fra den aktuelle kollektion. Den er cool, og jeg elsker hendes hår.

^Chanel Iman i Topshop sammen med kæresten Asap Rocky

^Karlie Kloss var meget voksen at se på i denne J. Mendel kjole med lange sorte handsker til. 

^Jourdan Dunn var i opsigtsvækkende gul Topshop-kjole. Farven klæder henden såmænd og overdelen er rimelig fin, men jeg er ikke så vild med skørtets udformning. 

^Kate Upton i Dolce & Gabbana.

^Model og reality-stjerne Kendall Jenner i Topshop.

^Toni Garrn i blå Topshop-balkjole. Hvis Katie Holmes, som man kan skimte bagved var Belle fra Skønheden & Udyret, så er Toni Garrn Askepot. 

^Carolyn Murphy sammen med Leonard Lauder. 

^Cara Delevingne i Stella McCartney. Bukserne er måske lidt kedelige, men de sidder virkelig godt på hende, og det er en cool top. Med lidt diamanter blive looket så pænt glamourøst alligevel.

^Den kinesiske model Ming Xi i Michael Kors. Så sød.

^Karen Elson i Oscar De La Renta.

^Adriana Lima i Givenchy. 

^Elletra Rosselini Wiedemann i røde kjole

^Naomi Campbell i Givenchy

^Karolina Kurkova er meget dramatisk i denne store kjole fra Marchesa. Farven er flot. Så meget skal den have.
^Georgia May Jagger i sexet, sort sag fraThierry Mugler.

^Rosie Huntington-Whiteley ser badass warrior-agtig ud Balmain

^Laetitia Casta i rød glamourøs kjole, som jeg ikke ved, hvor er fra.

^Stella Tennant i Burberry. Jeg kunne ikke finde et stort nok billede fra festen, men det er denne kjole hun, har på, hvor så end billedet er blevet taget.

^Marc Jacobs havde skuespiller Jessica Lange under armen, som selvfølgelig var iført en kjole af designeren. Jessica Lange er for øvrigt ansigt for Marc Jacobs' makeuplinje i øjeblikket. 

^Designeren Tory Burch (til højre) havde taget modellen Fei fei Sun og socialite Marina Rust med sig til galla.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar