lørdag den 6. oktober 2012

Friday


Jeg havde en veninde på besøg i går, som havde tunge, alkoholrige øl med. Bjarke og jeg havde samtidig fået en Bombay Sapphire Gin i sidste uge samt havde tonic på køl og isterninger i fryseren....  Yo do the math.

Selvom vi bare var hjemme i går og kom nogenlunde tidligt i seng, har jeg utilgivelige tømmermænd i dag. Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv. Hader at blive gammel... Kroppen kan jo holde til nada!

Men det var en hyggelig aften.. Og på billedet kan I se, hvordan jeg så ud:)

Jeg var i sort Samsøe+samsøe kjole. Jeg har Pieces bælte på samt en cardigan fra genbrug. Skoene er fra Zara... 

Mit hår er efterhånden i den grad blevet tofarvet eller "ombre", hvis man vil have det til at lyde lidt mere gennemtænkt og planlagt. Ej, jeg har lidt håbet, at mit hår ville vokse ud på en måde, hvor det ikke ville se alt for dumt ud. Jeg vil nemlig ikke være korthåret lige nu, men jeg har heller ikke råd til at tage til frisør og få farvet håret igen. Egentlig vil jeg gerne undgå mere farve i håret, fordi mit hår er så tyndt, knækker hurtigt og bliver meget slidt og stift af hårfarve. Nu må vi se. 

Læbestiften er fra Chanel. Den holdt i en lille time, og resten af aftenen gad jeg ikke friske op. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar