onsdag den 10. oktober 2012

Golden touch


Jeg møder sent i dag, men er stået tidligt op og har hygget mig med P1 morgen, kaffe og lidt webtid... Nu får jeg også blogget. Altså altså.
Bukserne er fra Marni x H&M-kollektionen. De gik ret hurtigt i stykker, desværre, men min mor syede dem, så nu er de gode igen. Fittet er ikke det bedste, men jeg er vild med printet og konceptet. Hvis man havde lidt længere ben end jeg, ville stumpeeffektet nok være tydeligere. Jeg har måttet lave et opsmøg, men det eraltså som om at de enten er for små eller for store. Jeg er stadig vilde med dem. De er guld og lilla og brune i noget brokadeagtigt stof. Så fint. 
Trøjen er en yndling. Jeg har det altid godt i den. Den er nok bedre til stramme jeans... eller også er den bare besværlig på billeder. Man kommer til at se meget stor ud. I spejlet sidder den anderledes... Grin I bare. 
Halstørklædet er fra H&M. Vi er nu kommet ind i en periode, hvor jeg ikke kan undvære et tørklæde. Fra nu og så det næste halve års tid frem... Suk.
Skoene er fra asos. De var svinebillige, men holder ikke til noget. Allerede efter et par ganges brug så de meget slidte ud. Formen er dog pæn. Jeg er fan af spidse ballerinaer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar