tirsdag den 9. oktober 2012

Gossip Girl back


Bare lidt quick info til fellow Gossip Girl-lovers. Sjette sæson havde premiere i går aftes i USA og kan derfor findes på nettet for os danskere i dag, som ikke kan vente til serien kommer i dansk tv.
Jeg er personligt lettet over, at serien slutter efter sjette sæson (som endda er lidt kortere end normalt), fordi der efterhånden ikke er nogen gode storylines tilbage... men man skulle da være et skarn, hvis man ikke liiige udholder de sidste tretten afsnit.
Man kan jo håbe på, at kostumeafdelingen har fået lov at give den ekstra gas her til sidst. Jeg håber på én stor Blair-fest! 

2 kommentarer:

  1. Jeg er først lige blevet hooked på serien og er glad for at jeg har så mange sæsoner jeg kan hygge mig med :) Elsker at hygge mig med et par afsnit når jeg lige har lidt tid til migselv...

    Har iøvrigt spottet dig et par gange her fornylig - i Bruuns Galleri og i Magasin :) Næste gang kan det være jeg lige siger hej..

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du skal da bare sige hej... jeg er ofte lidt distræt, når jeg går rundt i min egen verden, men fedt! Jeg har faktisk selv tænkt, at det var mærkeligt, at jeg aldrig ser nogen af de aarhusianske bloggere. Byen er så lille. Men jeg har tilsyneladende ikke været opmærksom nok:)

      Slet