lørdag den 13. oktober 2012

How to dress when hangin' with friends



I går skulle vi hjem til nogle venner for at spise og se landskamp. Umiddelbart var det ikke planen at tage i byen, men man ved jo aldrig. Der var kulturnat, så der var flere fine arrangementer i byen.
Vi vidste desuden ikke helt, hvor mange vi blev. Eller om det ville udvikle sig til fest... Hvad skal man så tage på? Jeg ville gerne gøre lidt ud af det, fordi det er en del af friday's fun, men man gider eller ikke være overdressed, hvis det bare en nogle gutter, der stener fodbold and that's that. 

Det var det i øvrigt ikke. Vi var syv, og det blev god fest. Mine tømmermænd har da også været temmelig invaliderende i dag, men vi har lige haft besøg af en anden god kammerat, hvor en gin & tonic fik mig lidt på fode igen;)

Som I kan se, valgte jeg en nederdel, hvilket gav mig en dressed up-følelse (der skal ikke så meget til i min verden, da jeg er så afslappet til hverdag), men flade støvler og en no bull cashmere-cardigan gjorde det tilpas casual, at det ikke ville være for meget i nogen verden. T-shirten er ret speciel samt cool nok til en bytur, men alligevel almindelig nok til hverdag... Den har den perfekte pasform og er i det blødeste materiale. Den er fra helmut lang og købt ret billigt over trendsales. Superkvalitet. Jeg har ikke selv råd til at betale overpris for t-shirts, men jeg forstår lidt bedre forskellen mellem dyre og billige basisvarer, efter jeg har fået denne t-shirt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar