lørdag den 10. november 2012

'Balenciaga Did It First'


Der er vist ingen tvivl om, at jeg er stor Ghesquiere/Balenciaga-fan, så nu kommer endnu et indlæg som konsekvens af bruddet mellem desgineren og det gamle modehus.

Som jeg tidligere har nævnt, så er Ghesquiere tit så fremme i skoene og kreativ, at hans kollektioner først blive "moderne" flere sæsonener senere, hvor man pludselig ser "kopier" hos nogle af de andre modehuse.

Da jeg forleden læste om tumblr'en Balenciaga Did It First på modesitet Fashionista (læs her) blev jeg rigtig begejstret, for tumblr'en viser eksempler på andre modehuse, der har ladet sig inspirere gevaldigt af designeren.

Desværre virker tumblr'en ikke lægnere (Sitet er/var her). Om det er for good eller bare lige nu, ved jeg ikke. Men I får lige billeder derfra... og så et par ekstra, som Fashionista har lavet. Jeg kunne også tilføje et par enkle selv, men det må blive en anden gang.
Jeg fik ikke alle de gode billeder med fra tumblr'en, for jeg vidste jo ikke, at den blev 'lukket'. Og jeg kan ikke finde alle billederne igen på nettet. Men lad os se på dem, jeg har.

Givenchy:




Isabel Marant: 



Andre:




Et par ekstra fra Fashionista.com

 ^Altuzarra aw12 vs Balanciaga aw07

 ^Balmain ss12 vs Balenciaga ss07

Ingen kommentarer:

Send en kommentar