søndag den 18. november 2012

mmm hm


Jeg købte ikke noget fra mmm x hm forleden... Gjorde I? Jeg har til gengæld glædet mig til, at se folk style tøjet og sætte det sammen med deres eget tøj... Jeg har ledt lidt på internettet og diverse blogs. Lad os se lidt på det... Hvis I har set tøjet i brug på andre blogs, så læg en kommentar. Jeg er nysgerrig, kan jeg mærke.
Mig selv... Tja, hvis jeg havde penge, så kan jeg især godt lide den blå oversize cashmere turtleneck. Skoene var også pæne. Leder efter en par flade ballerinaer med spids snude, og sådan et par findes i kollektionen. Den store navy overfrakke på øverste billede er også pæn, synes jeg. 
Den mest populære ting i kollektionen, var tilsyneladende slikpapirs-clutchen, der blev udsolgt mange steder. 
Der er mange ting i kollektionen, jeg finder forfærdelig gimmick-y, men det er næsten de ting, jeg glæder mig allermest til at se folk bruge!

























2 kommentarer:

  1. Jeg er også helt klart mest til den mørke rullekrave, den ser ret fin ud.. Den er sikkert umulig at få fat i nu, men ved heller ikke jeg ville betale det den koster.. Mener det var omkring 1000 kr, ikke? Det er vel egentlig ok for cashmere, men alligevel. Det er stadigvæk 'bare' H&M - selvom jeg er fan ellers!
    Jeg synes der er noget fedt ved den mørkeblå (sorte??) frakke også, men jeg tror ikke at jeg ville se særlig smashing ud med så store skuldre.
    Generelt er jeg ikke ret vild med det meste af det, men alligevel ret interesseret i at se det stylet div. steder. Især den store hvide dynejakke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja dynejakken... den glæder mig jeg mig også til at se derude. Forhåbentlig i levende live!
      Priserne var denne gang i den dyre ende, synes jeg. Marni x H&M var i hvert fald lidt billigere, men denne gang er materialerne vist også lidt bedre?

      Slet