tirsdag den 6. november 2012

No one expected me. Everything awaited me.


Det er okay at køre i tog, når man har underholdning med. Her er mit udvalg.
Jeg tog hjem fra Fanø i går og det var en lang, men hyggelig tur. Jeg fik set et afsnit af West Wing på computeren. Hørt Grizzly Bear på iPod'en. Læst i Vogue. Læst om alle de gode tv-serier i den 3. amerikanske guldalder for tv. Og ikke mindst læst i Just Kids af Patti Smith. Den er meget smukt skrevet, meget engangerende og inspirerende. Og letlæst. 

Blogindlæggets titel er et citat fra bogen. Patti Smith tager til New York uden en øre. Det er mandag, og hun er klar til at lade en ny verden åbenbare sig for sig. 
Bogen er i det hele taget fyldt med super citater, og jeg sidder for en gangs skyld med en blyant og laver understregninger:)

Note: gad vide om jeg er ved at være den eneste i min generation uden en smartphone?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar