mandag den 26. november 2012

That Balmain shirt


Jeg sad i går og så en modevideo, hvor man blandt andet ser den danske model Nadja Bender backstage hos Balmain. Jeg er lidt ked af, at jeg ikke lige kunne finde et helbillede af hende, for hendes outfit fra nice fra top til tå. Hendes jeans sad umanerlig godt på hende. Men anyways, hun har den sejeste skjorte på fra Balmains Pre-fall kollektion. Den er sej og mindede mig om, at Balmains seneste Pre-fall og seneste Resort kollektion er mega seje... Jeg glemmer tit "mellem-kollektionerne". Dumt af mig. Jeg er ikke så vild med den kommende forårskollektion fra Balmain, da jeg ikke er klar til oversized skuldre igen. Jeg kan dog godt lide the Balmain Girl i disse år. Hende ville jeg gerne være:)

(Nadja Benders stil er i øvrigt altid on point - den må vi se nærmere på snarest!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar