mandag den 11. marts 2013

Ønsker mig...



Det er snart min fødselsdag og udover at ønske mig strømpebukser og ansigtscreme, som jeg altid gør, har jeg fundet nogle ting på nettet, som jeg virkelig godt gad supplere min garderobe med.
- Først er der spidse ballerinaer fra & Other Stories. Jeg har ganske vist ønsket mig dem i navy, men de nude er også utrolig smukke. 
- Jeg er helt vild med den hvide silkebluse fra COS. Fin og enkel... så er spørgsmålet bare om jeg kan finde ud af hvid? Jeg er en af dem, der ALTID spilder på mit tøj!
- COS laver altid utrolig fine og store tørklæder. Jeg kunne godt tænke mig et nyt, og dette silke/uld-tøklæde har det fineste print.
- Jeg leder STADIG efter spidse ankelstøvler med kilehæl. Disse fra Supertrash er ret fine, synes jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar