tirsdag den 12. marts 2013

Simpelt


Når jeg render rundt herhjemme, har jeg rigtig tit et tørklæde i håret i stedet for elastik. Det er lidt forskelligt, hvordan jeg sætter det. Nogen gange ligner jeg en vaskekone, nogen gange en Karen Blixen-type og andre gange... ja, som her. Jeg synes, at det er rigtig rart med tørklæde i håret. Og så slipper jeg for "elastik-hår", hvis jeg vil have det løst igen!
I dag er jeg hoppet i mine nye sorte bukser fra Monki, som jeg allerede elsker. De sidder virkelig godt, selvom de - hvis jeg SKAL sige noget- godt kunne have været 1-2 cm kortere. Det kan man jo gøre noget ved, hvis det er.
den grå leo-sweater fra Weekday og dejlig blød, men den fælder. Skoene er fra Asos og synger på sidste vers. I så fald skal jeg have mig et par nye flade, spidse ballerinaer. 

2 kommentarer:

  1. Du ser virkelig fin ud :) Ved du hvad buksemodellen hedder? Jeg har kigget lidt på dem her: http://www.monki.com/Shop/Trousers/Rita_trousers/13220-3049437.1 (kun på hjemmesiden), men er bange for at de er for slaskede i det, det ligner sådan nogle man får 'knæ' i :) Er det mon dem?

    SvarSlet
  2. Tak:) Nej det er ikke dem. Mine er slet ikke elastiske og mere tuxedo-bukse-agtige. Modellen hedder Marcella. Jeg ved ikke, om man stadig kan få dem. Jeg købte dem på udsalg i sidste uge til 80 kroner.

    SvarSlet