søndag den 23. februar 2014

The Isabel Marant Etoile Padded kimono coat


Jeg synes, at jeg ser denne Isabel Marant-jakke mange steder (sikkert på de samme mennesker), og det er nok ikke så mærkeligt. Da jeg så den første gange tænkte jeg også, ih, altså, den ser pæn og rar ud. Hvis man så har penge (eller/og forbindelser), så ville man måske handle på det?

Den har et par magnetknapper, men de fleste vælger at bruge et læderbælte til at lukke jakken. I det hele taget er bælter omkring en jakke eller en frakke et hit i øjeblikket, så der kommer nok et indlæg med eksempler på det om ikke så længe.

Den findes i en lys blå, en hvid og en mørkegrå udgave. Jeg tror, at jeg bedst kan lide den lyseblå, men den mørke er nok sværere at blive træt af i længden?





Og den mørke, som bl.a. fransk Vogues EIC rocker...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar