lørdag den 22. februar 2014

Vældig pæn og ikke så dyr boyfriend jacket fra H&M


Jeg prøvede for nogle dage siden denne jakke fra H&M, og den er rigtig pæn. Min krop kan bedst lidt jakker som denne med "runde" skuldre. Den koster "kun" 399 kroner, og det synes jeg sådan set er meget rimelig for en forårsjakke/blazer som denne. Jeg havde lyst til at købe den, men valgte i stedet for at bruge 180 kroner på et par sorte, skinny jeans i stretch - et kedeligt køb, men noget jeg har manglet i lang tid. Man kan ikke købe det hele, og jeg prøvede faktisk også en rigtig pæn cardigan, som ikke lige er at finde på hm.com, men som også var rigtig pæn.

Jeg fandt den i øvrigt i den "dårlige" H&M i Aarhus - den der ligger tættest på banegården. Den har kun de kedelige "kollektioner" fra H&M. Til gengæld er der aldrig særlig proppet. Der er sjældent kø til prøverummet, så jeg ender tit med liiiige at prøve noget, som jeg ikke ville gide stå i kø for i de andre mere travle butikker, men som ender med at se rigtig pænt ud. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar