lørdag den 26. april 2014

last combinación fra sidste weekend


Her er det sidste outfitsbillede fra sidste weekend sviptur til Hornbæk, hvor jeg jo lidt havde det samme tøj på i to dage, men med enkelte ændringer i forhold til at holde varmen eller det modsatte - at non-svede i solen (!!!). Her har jeg mine Acne-sweatshirt på, men jeg har droppet Stine Goya-kimonocardiganen.
Kjolen, som jeg skrev begejstret om i sidste "outfit"-indlæg, synes jeg er yderligere nice, fordi den også fungerer så godt med en trøje over, og så bliver den en "nederdel". 

Jeg læste i det nye Cover på vej hjem fra Fanø i går, og det overraskede mig lidt at læse på bagsiden, at de unge piger på redaktionen er begyndt at gå i converse igen (og derfor (?) havde forlægger Malene Malling købt sine første Converse i mange år) og så følte jeg mig lidt "first mover", fordi jeg uden evidsthed om smarthed har gået i mine 6-7 år gamle Converse rigtig meget på det seneste (altså jeg gået i dem i alle årene, men jeg har ligesom taget dem ekstra meget til mig her i foråret). Jeg elsker dem, men det er nok også fordi jeg ikke rigtig ejer så mange sneakers og slet ingen af de allestednærværende air max og ikke har råd til at købe 1200 kroners it-sneakers. Så går man i det, man har. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar