torsdag den 8. maj 2014

Balenciaga Galore: Billeder fra forskellige Balenciaga by Nicolas Guesquiere-kollektioner


Jeg har måske skrevet det en gang eller to før, men jeg er vild med Nicolas Guesquieres design for Balenciaga, så dette indlæg er øjenguf i mine øjne. Alle disse billeder viser diverse kollektionerBalenciaga by Nicholas Guesquiere i modeblade gennem årene. Har I en yndlingskollektion? Jeg har ikke som sådan, men det var fall 2005, der gjorde mig forelsket. Det var sailor-kollektioner med masser af navy og guld og de smukekste bukser og blazers. Det er dog kun én kollektion ud af mange, som jeg har savlet over. Bare se alle billederne.... I'm in awe!!! 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

















































































































































































































































































































































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar