torsdag den 22. maj 2014

SchoolBoy Q koncert på Train


I tirsdags var jeg til Schoolboy Q koncert med Bjarke og Andreas; eller Stone P og Dr Dre, om man vil. Schoolboy Q er en amerikansk rapper, der har lavet en masse nice musik, der for meste - surprise - handler om weed, stoffer, damer og gansta shit. Stilmæssigt er han kendt for sin bøllehat, og jeg frygter lidt, at han egenhændigt har sat gang i en bøllehat trend hos de unge drenge. Der var i hvert fald en stor del, der havde droppet cappen til fordel for en bøllehat denne aften. 
Der var i det hele taget mange unge drenge til stede. Jeg var helt sikkert en minoritet - over 25 år og en kvinde. Vi kunne tælles på én hånd! 
Men jeg blev revet med, og publikum var virkelig med på den. Den blev løftet mange hønder i vejret, og som I kan se, så blev der også tændt lightere og mobiltelefoner sidst i koncerten. 

^Jeg var som nævnt til koncert med disse to slyngler. Good times.

FLERE BILLEDER EFTER HOPPET
 ^Opvarmningen stod Isaiah Rashad for. 

 ^Han havde rimelig sejt hår. Han fik faktsik publikum ret godt i gang. Der var virkelig tale om en opvarmning, for publikum var helt klar, da Schoolboy Q så gik på scenen.

^Vi fik et par øl, og det var lige så meget for at blive nedkølet. Der var varmt, denne aften på Train i Aarhus.

 ^Har vi så the mayn... Iklædt bøllehat og tie dye t-shirt. 

 ^Det er vild med alle mobiltelefonerne... Der blev virkelig optaget nogle videoer bandt publikum!

 ^Gang i Train

 ^Fyren her crowd surfede op til flere gange.

 ^Og så var lys

^Det kan jeg ikke stå for..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar