fredag den 20. juni 2014

Fashion Shoots with live animals


Jeg er meget fascineret af dyr. Både kæledyr og vilde dyr - jeg ser gerne dokumentarer om dyr såvel som sjove gifs med sjove og dumme dyr (dumme her ment kærligt). Jeg både griner og siger nåååårh... eller lader mig forarge, når folk ødelægger livet for de vilde dyr i naturen. Hvis man dog bare kunne udrydde alle krybskytter og få folk til at forstå, at vilde dyrs skind ser bedst ud i naturen ligesom medicin skal findes andre steder end i døde sjældne arter. 

Jeg elsker, at der findes alle disse levende væsener omkring os i alle mulige former og farver. Nogle dyr er ikke til at begribe. Nogle vækker forundring, begejstring og latter blot ved synet af dem. Det kan også godt være, at mennesket er det mest intelligente væsen på vor jord, men de fleste arter har udviklet evner, der tit mest minder om superpowers, og det bliver ved med at fascinere mig.

Hvorom alting er... Jeg er en sucker for fashion shoots, hvor dyr indgår, fordi min interesse for dyr bliver forenet med min interesse for mode og billeder. Jeg ved ikke, hvor sjovt dyrene har det med at være modeller, men sådanne shoots bliver jo til i samarbejde med folk, der ved noget om dyrenes tarv. For dem handler det jo om, at få folk til at interessere sig for dyr, så de får lyst til at hjælpe med dyrenes beskyttelse.

Her er 20 billeder fra diverse shoots med forskellige dyr. Enjoy.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar