tirsdag den 10. juni 2014

Ud at sejle


Jeg plejer som udgangspunkt her på bloggen ikke at vise billeder af folk, hvis ikke jeg har fået tilladelse, fordi jeg ved, at mange af mine venner er ret opmærksomme på ikke at lægge for mange billeder ud af dem selv ud nettet. Der er skruet helt op for privatindstillingerne på facebook-kontoerne, instagram er kun for tætte venner, mens ingen andre end mig kunne så meget som overveje at lave en blog med personlige billeder... eller det, der ligner. 
Det er selvfølgelig lidt kedeligt for læseren af bloggen her, fordi I som regel må nøjes med billeder af mig, Bjarke og så lidt natur, hvis vi snakker  indlæg med personlige billeder.

I lørdags var jeg til polterabend for min dejlige søde veninde, og jeg har mange fine billeder, som af overnævnte grunde ikke passer ind på bloggen. Jeg har dog tænkt mig at vise nogle af billederne alligevel. Også billeder af mennesker; dog billeder, der ikke viser ansigter tydeligt... Jeg synes nemlig, at I skal se nogle af de billeder fra eksempelvis vores sejltur. Det er nemlig helt fantastisk skønt og noget, som I bør overveje, hvis I kan lide vand:) Det er hyggeligt med venner, veninder såvel som familie og børn!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

Bådene lejes nede ved vandet bag ved Fisketorvet. En time koster 300 kroner med plads til fire. Har man båd-kørekort kan man leje en af de større både med plads til flere. Jeg stod ikke for betalingen, så jeg husker ikke alle muligheder. Men det er dejligt.

^I må gerne se et billede af mig....

^Vi var to både, og vi lavede en ret uofficiel konkurrence, hvor hver båd skulle fotografere lidt forskellige ting... blandt andet en fugl. Jeg fangede en mid-air. Det må dag tælle dobbelt...

^Mmmmmmm

^Vi skulle også fange en i badtøj...

^.... ham fangede jeg også mid-air... Dobbelt-point igen?

^Den anden båd havde også set badetøjsmanden... Så knipses der med iphones...

^Dejligt.

^Det ser altid så hyggeligt ud, når folk ligger og læser...Og sover?!

^Jeg siger jer... Det er lykken at være ude på vandet på sådan en dag.

^Vand vand vand....

^Og selvom turen også kan opleves med både kanalbusserne og havnerundfarten, så er det sgu nice at styre sin egen både.

^Vi skulle også fotografere kirketårne... åh, jeg har mange billeder af diverse spir... Jeg giver op. Her er dog en stor kirke i form af Marmorkirken bag Amalienborg. 

^Mere vand...

^En sejlende skateboard-rampe... Det er da meget cool.

^Det kan godt være, at der er bygninger for ikke er just smukke, men de kan et eller andet på et beskåret billede.

^Vi tager også lige den Sorte Diamant med... 

^Og diamanten på afstand.

^Åh, København.. jeg savner dig altså. Aarhus er flink nok, men du kan altså lidt mere... denne lørdag alene var der Samba, Wake Board konkurrence ved Gammel Strand (måske....) og Distortion foruden masser af muligheder for et dyk ved de efterhånden mange havnebade.

 ^Den lille havfrue forsvinder i turistmængden...

^Det nye.... Papirøen.

^Hvor der er bobler...

^Og fadøl... endnu en "ting" i konkurrencen, vi skulle fotografere.

^Og hvis ovenstående ikke var tydelig nok... Her er et par stykker mere...

^Åh Christianshavn... du er så fin.

^Enjoying LIie!

^Spot en Legomand... 

^Lige et sidste billede af mig...

^Og fire måger...

3 kommentarer:

  1. Tusind tak for den skønneste dag, min dejligste Ashanti!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en skøn dag. Og nu glæder jeg mig bare endnu mere til jeres bryllup. Det kan kun blive en dejlig fest!!!

      Slet