lørdag den 5. juli 2014

I want: Nederdel fra & Other Stories


I fodboldskampens pause kan man da lige lave et indlæg på bloggen;) Jeg har kigget en del på nederdele under udsalget, og der er rigtig mange, der er pæne. Så mange faktisk, at det er svært at vælge, når der så heller ikke er én, der ligesom springer en i øjnene på mig som noget helt særligt.
Denne nederdel fra & Other Stories springer mig i øjnene, men den er ikke på udsalg og så koster den 950 kroner, så den kan jeg godt glemme alt om... men den er rigtig, rigtig pæn. Jeg elsker farven, som er så fin på den blanke materiale.. Den er højtaljet og næsten A-formet. Nu har jeg lidt (meget?) bredere lår end modellen, så jeg frygter lidt, at nederdelen ville sidde lidt for stramt om lårene på mig, men hvis ikke, så er den ret perfekt. 
Nå, nu må jeg se, om jeg finder en billig udsalgsnederdel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar