fredag den 18. juli 2014

Marc Jacobs maxikjole med bladprint



Jeg er ikke så aktiv en blogger i disse dage. Sådan går det vel en gang i mellem.. 
Her er om ikke andet en kjole og et print fra Marc Jacobs' ss14-kollektion. Jeg kan godt lide printet og farverne, men jeg er ikke til de lange skørter. Selv hvis nogen gav mig denne kjole, ville jeg ikke vide, hvad jeg skulle gøre med den? For den er vel egentlig ikke en gallakjole/aftenkjole, vel? Ville I gå med den til hverdag?

Der er pænt mange, kan jeg se, når jeg går en tur gennem byen, som faktisk går i lange kjoler også på varme sommerdage. Det kan jo også nogle gange være kølende, fordi ens ben får skygge, og der nogle gange kommer lidt vind op gennem skørtet. Jeg kigger alligevel altid lidt, fordi jeg selv har det så svært med lange kjoler. Anyways, here goes...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar