tirsdag den 15. juli 2014

Modeserie fra Interview May


Jeg er ret inspireret af denne modeserie fra det amerikanske magasin Interview fra maj 2014 fotograferet af Craig McDean og stylet af superstylisten Karl Templer. Modellerne er Querelle Jansen og Kim Peers. Makeuppen minder lidt om Pradas aw14-look, men med lyseblå øjenskygge. Den lave helt stramme knold med midterskildning er helt rigtig til den kommende sæson. Tøjet består af et udvalg fra diverse pre-fall 2014-kollektioner, og jeg er vild med farvevalget. De lilla og teal nuancer i kontrast med det orange og bordeaux samt nude og beige. Alle farver er en smule støvede og søvninge. Der er noget 70'er-agtigt over det, men også noget stramt og moderne. Jeg elsker materialerne. De bløde, lune stoffer samen med al pelsen. Jeg føler, at Sonia Rykiels farver og materialer møder Fridas Gucci-kvinde og Pradas aw14-look. 
Jeg er inspireret af serien - ikke blot sådan, at jeg har lyst til at se ud som kvinderne, men også bare... jeg får lyst til at tegne lidt igen. Bruge farverne. Bruge stemningen. Bruge modeserien til et eller andet. Måske bare kigge på den. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar