mandag den 21. juli 2014

Nu med solhat


Jeg bader og solbader på livet løs på Fanø, og det er LYKKE... I lørdags var jeg meget misundelig over, at min mor havde en solhat, fordi solbriller slet ikke var nok i den skarpe sol, så i dag lånte jeg en solhat, da min mor har to. Den havde ikke nogen bred skygge, men det var fint, for det er meningen, at jeg for min aknehud skal have sol i ansigtet og især på kæben (og ja, jeg har prøvet at retouchere aknesår og ar væk, hvilket ser håbløst ud, men jeg er simpelthen for flov over min hud i øjeblikket). 
Den hat, jeg lånte, er pink, hvilket matcher min grimme lilla bikini; Det er ikke den kønneste hat, men jeg følte mig alligevel ret sej. Jeg tror, at hatte gør dét for mig, men da jeg ikke bryder mig om at gå med hat uden grund, så det er sjældent, at jeg sætter min hat, som jeg vil...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar