tirsdag den 29. juli 2014

Omringet af ænder


Billederne er fra sidste uge på Fanø, hvor mor og jeg tog ud og så fuglekøje nr 2 på Fanø efter at have besøgt én allerede sammen med min nevø et par dage forinden. Albue Fuglekøje er ikke i lige så fin stand som Sønderho Gamle Fuglekøje. Sidstnævnte er nyrenoveret og ser nu ud som fuglekøjen gjorde, dengang den var i brug. Albue er tilgengæld meget hyggelig, fordi man kan gå rundt om søen, og der er langt flere ænder. Man kan købe en pose korn ved indgangen, og ænderne går helt amok, når man kaster en håndfuld. Det er sjovt. I får bare de her to billeder af mig... fordi jeg ved ikke rigtig, om andre end mig selv er interesseret i mine 30 billeder af ænder og flere ænder:)
Jeg håber, at  kan se noget på billederne. Som I kan se, så er der virkelig sol og virkelig skygge alt afhængig af, hvor man står.
Nu skal jeg til gengæld i sommerhus ved Silkeborg. Bare én overnatning. Vi ses i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar