tirsdag den 23. september 2014

Burberry Prorsums Bloomsbury handpainted trenchcoats and shearling coats


Åh, hvis der er noget, jeg ikke har savnet ved at studere, så er det et massivt samvittighedsknag ved ikke at få læst det man skal, når man har planlagt at gøre det. Jeg er bagud, lidt for meget faktisk, og i stedet for at klø på, så går jeg lidt i stå, fordi jeg ikke rigtig ved, hvor jeg skal begynde igen..
Oh well. Om lidt børster jeg tænder og så går jeg ind i sengen og lægger mig med computeren og får læst mindst én tekst til i morgen. 
Nu har jeg skrevet det på bloggen, så bliver jeg nødt til at gøre det, ikke? Og i morgen tager jeg en lang dag. Nu har jeg skrevet det!!!

I indlægget her ser vi den klassiske beige Burberry trenchcoat semt tkkere shearlin coats, som er blevet dekoreret med Bloomsbury-inspireret håndmaling. Hvis man på google billeder søger på bloomsbury art, så får man dette resultat .

Bloomsbury group bestod af en række engelske, meget indflydelsesrige kunstnere, forfattere, intellektuelle og filosoffer i begyndelsen af det 20. århundrede. 
Kunstnerne accepterede ikke den traditionelle distinktion mellem dekoration og kunst og var mere optaget af form end motiv... tror jeg nok. Jeg ved egentlig ikke så meget om gruppen, men det er bestemt oplagt at pay tribute til denne britiske kunstnergruppe, når nu Burberry i den grad slår sig på at være Britisk og optaget af britisk kulturarv.

 Der er er to versioner af trenchcoaten - en fin og en grov. Vi tager først den ene; så den anden. Der efter tager vi shearling frakkerne.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET











































Ingen kommentarer:

Send en kommentar