mandag den 27. oktober 2014

Inspiration:Millennium retro-fashion with colours and patterns and tons of funk


Jeg har en svaghed for den 70'er retro, der kom i slutning af 90'erne og starten af 00'erne og mit inspirationsindlæg er primært billeder fra omkring årtusindskiftet. Versace-kjolen herover er et godt indtryk af de ting, jeg godt kan lide - mønstret, formen og efterårsfarverne... Men som I kan se i indlægget, så er der alle mulige farver...
Det er ikke ligefrem blackster hipt eller scandi-minimalisme, men det er funky... ikke?

Inde i mit hoved tænker jeg Versace + Pucci + Prada + Missoni.... Men jeg burde nok, som den lille modenørd, jeg er, gå lidt mere på opdagelse i "perioden".

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar