fredag den 24. oktober 2014

Nadja Bender i MUSE Magazine


Nadja Bender hænger ud i smukke omgivelser og i et vældig pænt hus i denne modeserie for Muse Magazine. Jeg kan rigtig godt lide den. Jeg har en thing for "naturlige" modeserier, hvor modellen bare hænger ud frem for at posere. Stylingen er ret fin, for på den ene side har vi sæsonen mest "trendy" og "runwayshow-agtige" pieces, men her indgår de på en måde, så man næsten kan se dem brugt i virkeligheden... kun næsten, for serien er stadig tydeligt opstillet. Tydeligst på de sidste billeder i serien...
Jeg har ikke MUSE Magazine endnu. Bjarke er træt af alle mine modeblade, så jeg forsøger at holde igen, men jeg kan godt lide ideen om at have i hvert fald én udgave af de mest interessante modeblade. Jeg tilføjer magasiner stille og roligt, for jeg har ikke råd til at bare at købe løs, men det kan være, at jeg skal tracke et Muse Magazine down denne sæson?

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET









Ingen kommentarer:

Send en kommentar