mandag den 27. oktober 2014

Street Style Inspiration: halstørklæder i aktion


Vinteren er på vej og den overlever vi kun med tøklæder. Til de rigtig kolde dage taler vi endda meget lange, tykke, brede tøklæder, der kan vikles om halsen maaaaaange gange.
Jeg bruger egentlig trøklæder hele året rundt. Min hals er meget sensitiv, så der skal ikke meget til, før mine mandler hæver op samt at jeg fryser, så jeg har brug for mange tørklæder... til alle livets forskellige faser... årstider, til forskellige typer jakker og frakker... og så er der mit eget behov for at ikke at se ens ud hver dag. Jeg vil virkelig gerne tilføje et par ekstra tørklæder til min samling, men hmmm, hvad går jeg efter. Noget iøjenfaldende? Eller noget ensfarvet og muted? Eller... Jeg har fundet noget street style inspo her til jer og ikke mindst mig selv.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET







































Ingen kommentarer:

Send en kommentar