søndag den 23. november 2014

Mango har mange pæne tørklæder i øjeblikket...


Der er ingen tvivl om, at jeg kommer til at ønske mig tørklæder til jul. Jeg går med tørklæder hver dag både indenfor og udenfor, og jeg mangler lidt fornyelse.
 Jeg vild med lange, brede, bløde tørklæder, som ikke lukker kulde ind fra nogen vinkler, og som er ultrarare at røre ved.

Jeg har siddet og kigget på webshops de seneste dage. Hos Mango er der ret mange tørklæder, jeg godt lide og så ligger de fleste tørklæder mellem 150-300 kroner. Det er altså realistiske ønsker.  

Lad mig gennemgå 8 bud på pæne tørklæder. 
Øverst har vi et stort, lækkert et. Blå er en klassisk, rolig farve, men da dette er en bright blue, vil tørklædet alligevel lyse op i mørket. Jeg er vild med tern m.m., så flueben. Det bedste er nok størrelsen. Det ser stort ud!!


Sort og hvid passer vel til det meste? Jeg er desuden ret vild med gingham-tern i øjeblikket, og jeg kan lide, at der er frynser hele vejen rundt. Det ser pænt ud, når tørklædet svinges om halsen. Det ser også pænt stort ud.

Farverne her passer perfekt ind i mine garderobe, tærklædet er rimelig stort og det er ret fint med strukturen i tørklædet. Måske ikke det mest spændende, men jeg tror, at looket holder i længden!


Her er jeg særlig overbevist af billedet med modellen, fordi øj, det ser ud til at være dejligt at have på. Jeg elsker de mange frynser og at det er så stort. Det ser ud til at lægge sig pænt, når det bliver slynget om hals og nakke. 


Grå med brunt - meget fint og vil passe til meget. Det er langt og fyldigt, og jeg kunne sagtens se mig selv i det. Meget lækkert. 

Jeg er som sagt vild med tern og her får man et klassisk tørklæde med tern i en nogle meget behagelige farver. Er vild med frynsernes længde, og at de gør hele vejen rundt. Ville blive glad for det.


Egentlig er jeg ikke så meget til de såkaldte "snoods"; jeg foretrækker tørklæder med ender... men jeg er helt vild med mønstret, der minder mig lidt om Polo Ralph Laurens klassiske plaidmønster. Hvis Mango lavede det som non-snood, real scarf, så var jeg solgt!

Ret fin vævning og mønster i pæne farver. Ser ikke helt så stort ud som nogle af de andre, men det går nok. Meget pænt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar