fredag den 14. november 2014

Min røde frakke


Jeg får mange komplimenter for min røde frakke denne sæson. Den lyser også op i det mørke hav af frakker og jakker i det danske landskab. 
Jeg købte den sidste vinter på Zalando for 350 kroner, hvilket er temmelig billigt for en frakke. Man kunne endda få en grå version for 300 kroner, hvilket egentlig var den, jeg havde set på Fredes Blog, men jeg besluttede mig for den røde i sidste ende. Det er i øvrigt en af de eneste gange, jeg har set noget på en blog og tænkt, det køber jeg sgu også. Pris og look tiltalte mig.

Jeg var egentlig ikke så vild med den til at starte med - jeg havde været på udkig efter noget andet, men i denne sæson har jeg brugt den rigtig meget. Jeg går mest med den åbent, og når jeg lukker den, knapper jeg den ikke, men binder den som var den en badekåbe. I kan se den lukket herover. Jeg er på Fanø.
På billedet nedenunder er jeg også fra Fanø. Her sidder jeg uden for Hannes Hus (som er et museum) i Sønderho med frakken åbent. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar