fredag den 21. november 2014

Red carpet inspiration: Pretty pretty Keira


Jeg har en ting for Keira Knightley. Vi er jævnaldrene; kun et par dage i mellem os, hvilket gør, at jeg tit tænker på hende den celebrity, jeg "holder mest med". Lad os ikke spekulere for meget over, hvad der ligger i det, for det er sgu egentlig lidt pinligt, at man kan "knytte sig" til stjerner, som man overhovedet ikke kender, men blot har set i film og læst om i glossede magasiner og på nettet. Wello, hun lyder som en good girl i bladene med en sund nede-på-jorden attitude til fame, money and friends. Jeg synes også, at hun og hendes Klaxons-musiker-mand ser rigtig søde ud sammen. Nårh ja, og jeg kan godt lide hende som skuespiller.

Men altså Keira... Hun er på den ene side helt ufattelig smuk. Jeg ville sige en objektiv skønhed, men Bjarke er ikke så imponeret, og jeg husker heller ikke mine veninder dele min begejstring. Men altså, udover en out-of-this-world skønhed i mine øjne, så har hun et adorable goofy grin, og jeg kan vildt godt lide hende underbid, når hun smiler. Der kommer en eller andet sympatisk menneskelighed over hende, som red carpet people tit mangler, fordi alt ser så iscenesat og perfekt ud. Plus jeg tror hendes grin er i samme kategori som min svaghed for flyveører. Kan. Ikke. Stå. For. Det.

Anyways, i denne sæson har hun et par film ude, som får gode anmeldelser, og især The Imitation Game om matematikeren Alan Turing er en af Oscar-kandidaterne til næste år. Det betyder, at hun turnerer verden rundt lige nu og laver PR. Vi får derfor masser af rd carpet looks og det, der ligner.

Jeg er glad for Keiras stil på den røde løber. De romantiske looks klæder hende, så lidt prinsesse er der ganske vist over hende, men hendes kjoler har alligevel en vis tilbageholdenhed, der gør, at det ikke kammer over i dårlig smag. Chanel og Valentino har været hendes go-to-brands i mange år, men der er også andre brands i folden i denne omgang. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar