lørdag den 6. december 2014

Freja Beha i Vogue UK


Yay, danske Freja Beha Erichsen får sit femte cover for britisk Vogue i januar, hvilket er ganske få modeller forundt. De må kunne lide hende i England. Inde i bladet finder man så denne modeserie fotograferet af Alasdair McLellann - en af mine yndlingsfotografer. Det er en rigtig sød og pæn modeserie, men måske også lidt undervældende. Man ved, at både Freja og Alasdair kan skabe magi, så hvad mangler her. Måske er stylingen ikke så spændende. Jeg er helt med på den bløde, enkle 1970'er feel, mange modeserier går efter i øjeblikket, så ideen med stylingen er okay. Der mangler bare noget mere friskt oven i al blød- og pænheden. Det er næsten for mom-pænt?! 
Jeg må dog sige, at jeg er vild med j.w. andersons resort-kollektion, og den er med på billede fem.
Anyways, jeg er vældig glad for modeserien. Hun er simpelthen så pæn, hende Freja.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET







Ingen kommentarer:

Send en kommentar