onsdag den 24. december 2014

Glædelig jul allesammen!


En lille julehilsen fra mig her på bloggen!

Jeg håber, at alle jer, der fejrer jul får en rigtig skøn aften med nogen, I holder af!
Jeg skal holde jul med min mor, min brors lille familie og min faster. Det er første jul uden min far, og det er både trist og underligt, men jeg tror nu, at det bliver en dejlig aften. Jeg er stor fan af julemaden. Jeg elsker gås (!!!), rødkål og masser af god sovs (sauce?). Jeg er til gengæld ikke så meget til risalamande, men min mor lader mig ikke slippe uden en lille portion.

Jeg er også stor fan af julegaver. Den barnlige glæde ved synet af et  juletræ med masser af julegaver under sig rammer mig hvert år. Bjarke og jeg havde egentlig aftalt at give hinanden en sofa i julegave, men ideen om ikke at få en gave under træet fra Bjarke overhovedet var for meget for mig, så vi giver hinanden gaver alligevel!

Jeg har været i bad og er næsten klar, men jeg tror, at jeg vil tage lidt makeup på i dagens anledning. det vil jeg klare nu, for vi skal køre om en halv time. 
Fanø ==> færge + automobil ==> Kolding!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar