onsdag den 17. december 2014

Inspiration from red carpet and celeb events: New Year's Party


Jeg har fundet lidt forskellige festlig inspiration til fx nytårsaften.
 Når jeg tænker new year's party apparel, så tænker jeg umiddelbart noget, der skinner. Pailletter, perler,sten,  metallic... whatever sparkles. Jeg tænker også noget, der er mørkt og sexet og ikke lyst og romantisk. Jeg tænker ikke nødvendigvis kjoler... faktisk er bukser, buksedragter og blazers ret cool og sexet. Det handler tit om at finde den rette balance mellem de feminine og maskuline elementer, så har man en vinder. Sexede materialer er desuden blonder, silke, fløjl...
Hvis man går efter det sikre valg.. I don't know, en sort kjole med med lidt blonder? Så kan man fx tilføje lidt sparkles via smykker... og/eller give den gas med den røde læbestift.
En stor (fake) pels giver også drama og glamour, og så skal der ellers bare hældes champagne i glasset!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET























Ingen kommentarer:

Send en kommentar