søndag den 14. december 2014

Street Style: T-shirts med tryk


Hvis der er noget, jeg aldrig har været god til at finde/købe, så er det t-shirts med tryk. Jeg gad godt have et par cool t-shirts i min garderobe. Jeg har nogle ideer til et par looks i hovedet, som ikke kan lade sig gøre med min nuværende garderobe, men på den anden side... jeg kan ikke rgtig finde tryk, jeg bryder mig om.
Mange tryk bliver hurtigt lidt prollede... Nogle tryk er pludselig er alle steder (Homies og Ballin). Jeg er ikke til brand-navne, og jeg føler mig dum i en t-shirt med et band, som jeg ikke er supervild med (Åh, kan I huske Ramones-t-shirt-moden, hvor folk knap nok vidste, at der var tale om et band!). Udover trykket og farverne og whatever, så skal t-shirten jo også helst være pæn, og det er svært nok at finde rigtig gode ensfarvede t-shirts, så...

Alle billeder her er fra diverse street style modeblogs. Der er forskellige typer, og jeg ved ikke, hvad jeg selv er vild med her, men det er et udvalg til inspiration:) 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar