fredag den 30. januar 2015

marc by marc jacobs aw14 in editorials


Efteråret var første sæson med Luella Bartley og Katie Hillier ved roret for Marc by Marc Jacobs - den lidt billigere underlinje til Marc Jacobs. Tidligere har Marc Jacobs selv stået for underlinjen, men med de to kvinder i front får underlinjen alt den opmærksomhed, den skal have, for at få sin egen markante profil.
Tøjet er ungt, urbant, sporty, rummeligt tøj og modellerne til kampagnerne castes gennem en instagramkonkurrence. Cornrows and badass-attituder blandet med japansk inspireret nuttethet gør, at brandet formegentlig appellerer til nogle af de samme kunder, som tiltrækkes af Kenzo, Opening Ceremony, Jeremy Scott og i Danmark måske Wood Wood, Henrik Vibskov, Peter Jensen og Soulland? Marc by Marc JAcobs landet et sted mellem urban yo wassup og quirky lol.

Jeg har samlet lidt (mange) billeder sammen fra efterårets og vinterens modeserier med Marc by Marc Jacobs.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET




























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar