fredag den 6. februar 2015

På vinterskov- og strandtur med mig, Bjarke og min kamera



 Kom med en tur i skoven og på stranden med Bjarke og mig, hvor vi går tur, får frisk luft... og jeg leger med mit kameras indstillinger og tager billeder af Bjarke og de pæne udsigter. 


 SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

 ^Hvornår må vi begynde at kalde selfies selvportætter igen?


 ^Ol' time filter... Bjarke ser tough ud. 

 ^Jeg bliver aldrig træt af udsigten fra Riis Skov ud over vandet. 

^Jeg elsker det smil.

 ^Jeg er varmt klædt på med ekstra trøjer og uldbukser!

^De sidste soltimer kan se ud på mange måder gennem kameralinsen.


 ^De farver + de nøgne trætoppe. Så pænt.

^Purple is the new black.

^Purple sky

^Soft light


 ^Jeg hopper


^Bjarke hopper

^Sunset on the beach






^Hej hej...


^Bjarke slår smut



Ingen kommentarer:

Send en kommentar