søndag den 19. april 2015

Et par billeder af mig i Santa Fe


Her er endnu et billede fra USA, hvor vi er i Santa Fe - hovedstaden i New Mexico - hvor vi gik lidt rundt, før vi tog toget tilbage til Albuquerque. Jeg var ikke så vild med Santa Fe, men det hjalp heller ikke, at vi var trætte, der var gråvejr og vores gruppe blev adskilt undervejs. Anyhoodles, I må selv google billeder fra Santa Fe, for jeg har kun de her to billeder af mig (!) med i indlægget. 
Jeg er i en nederdel, som jeg købte på Asos i december eller november, og som jeg har været rigtig glad for. Den er en ternet nederdel med læg. Lidt kilt-agtig, men så alligevel ikke. Derudover har jeg en grå trøje på. Både min cardigan og mit tørklæde er fra COS. 

^jeg har en meget stærk oplevelse ved at stå i USAs ældste kirke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar