fredag den 17. april 2015

Korte kjoler med luft i skørtet fra Louis Vuitton


Jeg er nede med Louis Vuittons kjoler i denne sæson. De har præcis det snit, der er godt til mig (synes jeg selv). De fleste har trekvart-ærmer (lige mig), er lidt løse, men med talje og luft i skørtet, hvilket er perfekt til os pæreformede med korte ben og robuste lår. Formen vil få mine ben til at synes længere, fordi taljen er løftet lidt, så man ikke kan se præcis, hvor benene begynder.
Jeg er kan bedst lide den hvide kjole ovenfor med snører i udskæringen, men udover alle de hvide versioner, så er der også sorte og røde kjoler, som I kan se nederst i indlægget.
Beware, der er mange billeder!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

































































































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar