mandag den 17. august 2015

Danske Laura Julie i fransk Numéro


Jeg gad godt have været model, når jeg ser en modeserie som denne. Jeg er ikke misundelig på modeller, når de skal posere med slanger og edderkopper, men når de får lov at ridde og hilse på elefanter som her, så er det en anden sag - as in: ååååårh, bare det var mig! Og så en afrikansk elefant (store ører = afrikanske elefanter, ikke?) Jeg vidste ikke, at de kunne.. tæmmes? 
Den danske model Laura Julie får gode jobs for attraktive magasiner i øjeblikket, og en modeserie som denne for franske Numéro er prestigefuldt.
Jeg må nu sige, at jeg lægger knapt så meget mærke til tøjet som til de smukke dyr. Billederne er virkelig flotte. Konceptet er lidt specielt. Laura Julie poserer i modetøj. Elefanten ser awesome ud. Og så er der en danser i en net-trikot, der vrider sig og imponerer med sin fleksibilitet. Jo jo. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET











Ingen kommentarer:

Send en kommentar