onsdag den 2. september 2015

Catwalktrends a/w 2015: 1980'er referencer


 Jeg vil som forlængelse af sidste indlæg vise eksempler på 80'er referencer i sæsonens kollektioner.
Øverst har vi J.W. Anderson, Dries Van Noten, Sacai og Hermès

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

^Balmain/ Loewe/ Versace/ Christopher Kane

 ^Saint Laurent Paris/Giorgio Armani/ Moschino/ Isabel Marant

 ^Balenciaga/ Loewe/ Missoni/ Jil Sander

Bonus: Modernistisk 1980'er print:
^Bottega Ventea/ Jil Sander/ Salvatore Ferragamo/ Loewe

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg har GLÆDET mig sådan til dine trend-indlæg :-) Især i år, hvor jeg ikke længere er i loop'et (damebladsbranchen) og jeg har svoret ikke at købe magasiner. Af hjertet tak - selvom 80'erne nu aldrig bliver min kop te (mine teenagerbilleder er fra 80'erne, og lad mig bare sige det sådan: Det er ikke just nogle, jeg brænder efter at vise frem.....)

    Mvh
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg er virkelig glad for, at du kan lide indlæggene:)
      Jeg er normalt heller ikke den store fan af 80erne, men der er alligevel nogle enkelte snit, materialer og stemninger, som trækker lidt i mig. 80'er getuppet med permanentet uformeligt hår, pangfarvet tøj i syntetiske materialer, plastisksmykker og perlemorspink læbestift, skal jeg dog ikke nyde noget af:)

      Slet