tirsdag den 29. september 2015

Quirky model style: Xiao Wen Ju


Når jeg kigger på street style, har jeg bemærket, at de kinesiske modellers personlige stil tit falder i min smag. De har en lidt anden kropsbygning end mig, så de kan klæde sig i ting og få det til at se godt ud på en måde, jeg ikke bare sådan lige kan kopiere. Jeg kan lade mig inspirere af nogle detaljer osv. Jeg kan også godt lide bare at følge med i, hvad nogle af modellerne tager på... 

Jeg kan fx rigtig godt lide Xiao Wen Ju. Hun ser altid glad og energisk ud, quirky og cool. Hun har efterhånden været med i nok sæsoner til, at hun kan ikke være teenager længere.. ok, jeg slog det lige op. Hun er 26 år. Hun ser yngre ud, ikke?

Her er lidt billeder af hendes stil, siden jeg sidste gang viste street style billeder af modellen (se dem her)

(Billederne er fundet på style de monde, style.com (nu vogue.com/runways), urban spotter, stockholm street style, a love is blind, le 21ieme, models.com m.m.)
SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar