torsdag den 26. november 2015

Me when I am going nowhere


Billederne her er fra sidste uge, for jeg er på Fanø og forsøger at læse mere end jeg gør derhjemme - not succeeding though... 
Jeg er på billederne klædt på til ingenting. Dette er et ret typisk outfit, hvis jeg ikke skal noget og ikke har planer om at rende ind i folk, jeg gerne vil imponere med god smag;) Det er ikke fordi mit outfit er grimtgrimt, men det er bare ikke tænkt igennem på nogen måde. Jeg har nok tænkt noget i retning af "hmmm, jeg vil have strømpebukser på, for det er rart... kan jeg mon finde nogle rene uden huller... hov, her er der et par. Er der flere rene t-shirts tilbage... please, kom nu... fuck, jeg skal snart vaske t-shirts... uha, her er en. Den ser ren ud... den dufter også ren. Bingo. Jeg snupper lige en nederdel.. den her sidder egentlig altid weird... oh well, who cares... shit, jeg fryser, jeg må hellere finde en varm cardigan og huske et tørklæde... Ser jeg mon godt ud.... ah pyt, ingen kommer til at se mig i dag... udover Bjarke.... årh, jeg ser vel okay sød ud alligevel... anyways, videre, gider ikke tænke mere over mit tøj nu....".
Når jeg så alligevel synes, at der skal tages et billede til bloggen, så er det fordi 1) jeg synes faktisk, at der er fint nok med billeder af mere... tilfældigt hverdagstøj. (Selvom jeg ville ønske, at jeg huskede at tage billeder de dage, hvor det tilfældige hverdagstøj var lidt mere cool). 2) Jeg husker kort sagt for en gangs skyld at bede Bjarke om at tage et billede.
Alt tøjer er mindst to år gammelt. Nederdelen er fra H&M. Tshirten Samsøe + Samsøe. Strikken er fra Topshop. Tørklædet COS, og jeg tror, at skoene er fra Lacoste, så der er i det mindste lidt forskellige brands ind over - alle high street-brands, but still... Jeg fryser lidt, når jeg ser, hvor nedringet t-shirten er, men igen - jeg har tydeligvis ikke tjekket mig selv ud i spejlet, for så var der et par detaljer eller tre, der var blevet korrigeret...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar