søndag den 20. marts 2016

Fredagstøj



I fredags huskede jeg at få Bjarke til tage et outfitsbillede, så der er et billede til bloggen for første gang i lang tid. Det er ikke fordi jeg følte mig smartede end i lang tid, men jeg var da faktisk hoppet i noget af mit "mærketøj", som jeg ellers ikke har så meget af. Med mærketøj mener jeg mærker, der er dyrene end high street... Cardiganen er fra Missoni Sport og toppen er fra Isabel Marant. Jeg har selvfølgelig købt det på Trendsales, hvor jeg har fået det billigt. Bukserne er gamle favoritter fra Topshop, mens støvlerne også er en Trendsales-køb og fra COS. Tasken er fra Bally og også... surprise fra Trendsales. Det er ellers lang tid siden jeg har handlet på Trendsales. Jeg var ret glad for det i lang tid, men jeg var uheldig med et par køb et par gange og så er det ikke alt, der er lige billigt. Desuden tager det ligesom så meget andet tid at finde gode ting.
Nedenfor har I mig, der efter Bjarkes anvisninger forsøger at suge kinderne ind og se blue steely ud. Det ser lidt anstrengt ud, men jeg får da lidt kindben?!
Anyways, vi skulle bare mødes med lidt venner og drikke nogle øl. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar