tirsdag den 8. marts 2016

Louis Vuitton resort 2016 styles med spænder og remme


Jeg ved næsten ikke, hvordan jeg skal forklare Louis Vuittons toppe (fungerede alene eller som øverste del af kjole-look) fra cruise 2016-kollektionen, for det var et design, man ikke lige havde set før. Designet gik til gengæld igen i halvdelen af kollektionens looks, så der var mange versioner at vælge imellem.
Foran var der ligesom fastmonteret bælter, der gik skråt op eller ned kråt og rundt om maven, strammet til med et bæltespænde. Toppene var cropped, så de gav kig til maven. Nogle af bælterne havde metal-dekorationen. Andre var plain. Nogle matchede toppene; andre var i kontrasterende farver. Nogle var læder; andre var ikke. 
Jeg var lidt betænkelig ved de lange skørter, da jeg så kollektionen første gang, men jeg må sige, at designet var iøjnefaldende og blev hos mig, så jeg ikke kunne andet end lægge mig flat ned og elske det, da det endelig blev resort-tid. Mode! 
Her er billeder fra diverse blade... der er mange looks, og derfor mange billeder. Vi starter med en hvid top med sort front og brune bælteremmer...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET











Hvid med striber:



















Kædeprint:












Spunk print:





Bordeaux blomsterprint:















Multifarvet mønster med brunt læder:













Multifarvet mønster med sort læder:





Sort med kæder:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar